Twardość ogólna GH: 50-110 ppm
Twardość węglanowa KH: 40-70 ppm
Skala kwasowości i zasadowości pH: 6,5-7,5
Całkowita ilośc rozpuszczonych cząsteczek stałych Total dissolved solids – TDS: 100-170 ppm
Twardość ogólna GH: 50-110 ppm
Co oznacza twardość w stopniach niemieckich: 5 stopni
Filtr żywicowy Blue Line – Filtr, którego działanie polega na zatrzymywaniu w składzie żywicy niepotrzebnych elementów w wodzie, zmniejszając twardość i regulując pH.
System filtracji Coffee Genius – Rozwiązanie dla najbardziej wymagających. System ten w jednym urządzeniu przeprowadza odwróconą osmozę (zeruje wodę) oraz miesza wodę osmotyczną z buforem oraz minerałami potrzebnymi do idealnej ekstrakcji.
W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Naszym Biurem Obsługi Klienta lub zasięgnąć informacji na stronie producentów.
GWARANCJA PRODUCENTA
Urządzenia objęte są 12 miesięczną gwarancją.
Serwis gwarancyjny prowadzony jest przez wykwalifikowanych i autoryzowanych serwisantów Simonelli Group.
Gwarancja obejmuje części i robociznę wymaganą do naprawy urządzenia oraz wszelkich elementów mechanicznych lub elektrycznych, które uległy awarii w normalnych warunkach użytkowania.
Gwarancją nie są objęte części podlegające normalnemu zużywaniu podczas pracy urządzenia takie jak: uszczelki, żarówki, diody, filtry, żarna młynka itp. Części te podlegaja zuzyciu i podlegają okresowej wymianie.
Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas użytkowania urządzenia.
Uszkodzenia powstałe w skutek dostarczenia zbyt twardej, złej jakości wody polegające na odkładaniu się kamienia wewnątrz ekspresu nie są objęte gwarancją.
Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych przez dostanie się wraz z wodą zanieczyszczeń stałych które mogą doprowadzić do uszkodzeń pompy, zapchania przepływomierzy czy uszkodzenia elektrozaworów.
Gwarancji nie podlegają wszelkie szkody spowodowane wypadkiem, niewłaściwym użytkowaniem, nie przeprowadzeniem koniecznej konserwacji lub czyszczenia, wadliwą instalacją, niewłaściwym obchodzeniem się, uszkodzeniem podczas transportu, brakiem zasilania, przepięcia w sieci elektrycznej lub jakimkolwiek zewnętrznym czynnikiem który mógł spowodować uszkodzenie.
Podczas wysyłania ekspresu do serwisu w okresie zimowym należy pamiętać o spuszczeniu wody z bojlera i wnętrza układu wodnego, wszelkie uszkodzenia spowodowane zamarznięciem wody pozostałej w ekspresie nie podlegają gwarancji.
Gwarancji nie podlegają uszkodzenia czy zablokowania elementów ruchomych urządzenia jak np. zablokowanie żaren młynka przez ciało obce podane do młynka wraz z kawą.
Samodzielne przeróbki czy modyfikacje wykonywane przez nieautoryzowane serwisy przy użyciu nieoryginalnych części skutkują utratą gwarancji.
W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z serwisem.
Tel.kom.: +48 785 38 58 58
Rozmiar
Prostota
Trwałość
Technologia
Inteligentne funkcje
Pobierz:
NS-Prontobar-Touch-MPROTFTCAP21
NS-Prontobar Touch
Nuova Simonelli
Index:
Model:
Marka:
505 €
0 €
25 €
0 €
590 €
1 160 €
Modułowy podgrzewacz filiżanek
Kolor obudowy Czarny Mat
Zsyp na krążki kawowe
Zbiornik na wodę
Dysza do spieniania mleka z sondą temperatury
Lodówka na mleko
Dostępne opcje
Nuova Simonelli PRONTOBAR TOUCH 2 młynki : 6 200 € |
Biuro: tel.kom.: +48 730 850 156
Serwis: tel.kom.: +48 785 38 58 58
Autoryzowany Dystrybutor Simonelli Group